EtusivuTutustu kouluummeUutisetOppilas- ja opiskelijahuolto7.-luokkalaisten ryhmäytys sai jatkoa
25.11.2020

7.-luokkalaisten ryhmäytys sai jatkoa

Nuorisotyönohjaaja Bea Mokki Oulunkylän seurakunnasta ja Emilia Mäntyoja ja Mikko Kuronen nuorisotalolta pitivät kaikille 7. luokille jatkoryhmäytystunnit yhdessä koulumme tukioppilaiden kanssa.

Tunnit olivat jatkoa 7. luokkien syksyn alussa aloitetulle ryhmäytykselle. Ryhmäytyksen tarkoitus on lisätä viihtyvyyttä koulussa, parantaa luokan ilmapiiriä ja luokkahenkeä, edesauttaa hyvää työrauhaa ja ehkäistä kiusaamista. Tuntien sisältö oli toiminnallista ryhmätymistä erilaisin harjoitusten avulla. Tunneilla tuntui olevan hauskaa, ja oppilaat osallistuivat aktiivisesti esimerkiksi suohon laulantaan, jossa ideana oli keksiä nopeasti lauluja annetuista aiheista.