EtusivuTutustu kouluummeAmica-ravintola Breikki

Ravintola on avoinna
ma–pe klo 10.45–14.30

Lounas klo 11.00–13.00
Kahvila on suljettuna lounaan ajan

Lounaspaketti

Voit valita lounaan päivittäin kahdesta vaihtoehdosta: ”Herkuttele kotoisasti” ja ”Kasvisnautintoja”.

Lounas sisältää:

• yhden lounasruokavaihtoehdon
  • ruokajuoman
  • lisäkesalaattipöydän
  • leipäpöydän ja levitteen

Tämän viikon ruokalista

Tutustu Amican www-sivuihin

Hyvää kouluruokaa!

Kouluateriasta saat energiaa kolmanneksen koko päivän satsista, sillä jaksat tsempata koulupäivän. Kerää itsellesi hyvän fiiliksen ateria. Ota pääruoan lisäksi perunoita, riisiä tai pastaa. Syö värikästä salaattia ja leipää kunnon annos. Juo luustosi iloksi maitoa tai piimää.

Huomioithan, että ravintolassa käytetyt raaka-aineet saattavat vaihtua suunnitellusta ja siten verkkosivuilla julkaistut dieettimerkinnät ja tuoteselosteet voivat poiketa todellisesta tarjonnasta. Kehotamme allergisia henkilöitä aina tarkastamaan tarjotun ruuan soveltuvuus omaan ruokavalioon ravintolassa. Kiitos ymmärryksestänne.

Amica Take Away

Meiltä voit ostaa herkut myös kotiin perheelle ja vieraille tarjottaviksi: Päivittäin on myynnissä lounasruokaa kilohinnoilla sekä leipää ja leivonnaisia.

Tilauksesta valmistamme tarjoilut myös kodin juhliin!

Kysy lisää henkilökunnalta!

Ravintola Breikki