EtusivuTutustu kouluummeUutisetOppilas- ja opiskelijahuoltoSeiskat hullunkurisissa olympialaisissa
28.08.2020

Seiskat hullunkurisissa olympialaisissa

Viime viikkojen aikana  7.-luokkalaiset ovat tutustuneet toisiinsa, luokanvalvojiin, koulun aikuisiin ja verkoston jäseniin. Jokaiselle 7. luokalle on järjestetty erilaisia nimi- ja tutustumisleikkejä sekä hullunkuriset olympialaiset, jossa lajeina oli mm. pingispallon puhallus, pelikortin pituusheitto, nurinkurinen korinheitto, pulmapeli, kumilelun ampuminen ritsalla, perstikka ja tietokilpailu. Luokat keksivät huikeita ryhmänimiä itselleen ja heittäytyivät mukaan täysillä citius, altius, fortius -olympiahenkeen.

Tietäisitkö sinä oikeat vastaukset näihin kysymyksiin?

Minä vuonna koulu on perustettu?
Mikä on rehtorin nimi?
Mikä on ruokalan nimi?
Paljonko meillä meillä on oppilaita (koko koulu)?
Mistä kerroksesta löytyy opiskeluhuollon palvelut?
Kuka on ollut pisimpään koulussa opettajana?
Mainitse tunnettuja Ogelilaisia?

Mukana järjestämässä ja toteuttamassa ryhmäytyksissä olivat opiskeluhuollon väki ja tukioppilaat koululta sekä alueen seurakunnan ja nuorisotalojen nuoriso-ohjaajat.

Kuraattori Liisa