EtusivuTutustu kouluummeUutisetLukioOgeli mukana Next Gate -messuilla
03.11.2014

Ogeli mukana Next Gate -messuilla

Oulunkylän yhteiskoulu esittelee monipuolista lukiotarjontaansa peruskoulun 8-10-luokkalaisille tarkoitetuilla Next Gate -messuilla Helsingin Kaapelitehtaalla 4.-6.11.

Kuvissa näkyvä Ogelin osasto löytyy Puristamo-hallista.

Kiinnostaako sinua monipuolinen ja laadukas kurssitarjonta, kielet ja kansainvälisyys, matematiikka ja luonnontieteet tai taide- ja taitoaineet? Tule kokemaan ja kuulemaan koulumme laajasta valikoimasta.

Osastollamme pääset tutustumaan opiskelijoiden opintomatkoihin sekä koulun arkeen ja juhlaan näytöillä vaihtuvien valokuvien kautta. Esillä on myös opiskelijoiden valokuvia koulun opettajista esimerkiksi ES-Jonnena, hipsterinä ja hevarina.

OYK:n lukion tarjontaan voit tutustua myös netissä täällä. Opiskelijoiden mietteitä Ogelin lukiosta voit lukea täällä.

Messuilla jaettavan Ogelin uuden lukioesitteen voit ladata sähköisesti täältä.

messuosasto