EtusivuTutustu kouluummeUutisetAvoimet ovetLukion avoimet ovet tutustuttivat Ogeliin
19.01.2024

Lukion avoimet ovet tutustuttivat Ogeliin

Oulunkylän yhteiskoulussa vietettiin avoimien ovien päivää tiistaina 16.1.2024. Päivän aikana koulussamme vieraili useita satoja yhdeksäsluokkalaisia ja huoltajia tutustumassa lukion toimintaan sekä päivä- että iltatilaisuudessa.

Iltatapahtumassa esiteltiin lukion yleis-, luonnontiede- ja musiikkilinjoja ja tuutorit pitivät opastettuja kierroksia koulun tiloissa. Lisäksi salissa oli mahdollista tutustua koulun monipuoliseen toimintaan, opintotarjontaan sekä opettajiin. Vierailijat saivat pysähtyä myös mahtavien musiikkiesitysten äärelle. Herkuista huolehti opiskelijakunnan kahvila.

Lukioomme on mahdollista tulla tutustumaan vielä torstaina 25.1.2024 klo 13–14.30 päivätilaisuuteen, jossa esitellään yleis-, luonnontiede- ja musiikkilinjoja. Lämpimästi tervetuloa!

Oulunkylän yhteiskoulu toivottaa onnea kevään valintoihin! Toivottavasti tapaamme syksyllä!