EtusivuTutustu kouluummeUutisetAvoimet ovetVilskettä Ogelin avoimissa ovissa
13.11.2023

Vilskettä Ogelin avoimissa ovissa

Oulunkylän yhteiskoulussa järjestettiin avoimet ovet -tapahtuma sekä peruskoulusta että lukiosta kiinnostuneille lauantaina 11.11.2023. Avoimissa ovissa kerrottiin peruskoulun liikunta-, matemaattis-luonnontiede- ja musiikkipainotuksista sekä esiteltiin lukion yleis-, musiikki- ja luonnontiedelinjoja. Tämän lisäksi peruskoulun tukioppilaat ja lukion tuutorit esittelivät kouluamme ala-aulasta lähteneillä infokierroksilla. Kierroksilla kuuli myös koulumme historiaa, sillä ensi vuonna Oulunkylän yhteiskoulu täyttää huikeat sata vuotta.

Salissa oli mahdollista tutustua koulumme monipuoliseen toimintaan ja opintotarjontaan. Oppiaineilla oli salissa omat pisteensä, ja toimintaansa esittelivät myös esimerkiksi opiskelijahuolto sekä alumniyhdistys. Lisäksi lukion opiskelijoiden lehti O’times ja teatteritaide olivat edustettuina. Teatteritaiteen pisteellä oli mahdollisuus nauttia viime keväänä esitetystä ja videomuotoon taltioidusta I love you, Roger Taylor! -musikaalista. Lukusalissa vierailijat saattoivat pysähtyä kuuntelemaan mahtavia musiikkiesityksiä messumaisen tapahtuman keskellä. Vierailumahdollisuus oppitunneille puolestaan tarjosi päivään tuulahduksen kouluarkea.

Seuraavat avoimet ovet järjestetään tammikuussa 2024. Tiistaina 16.1.2024 järjestetään päivätilaisuus klo 13.00–14.30 sekä iltatilaisuus klo 18.00–19.30. Lisäksi kouluumme voi tulla tutustumaan torstaina 25.1.2024 klo 13.00–14.30. Tammikuun avoimet ovet on tarkoitettu etenkin lukiosta kiinnostuneille.

Kiitos kaikille lauantain avoimiin oviin osallistuneille! Tapaamisiin!