EtusivuTutustu kouluummeUutisetLukioEnsimmäisten koulupäivien aikataulut peruskoulussa ja lukiossa
04.08.2023

Ensimmäisten koulupäivien aikataulut peruskoulussa ja lukiossa

Tervetuloa aloittamaan uutta lukuvuotta! Ohessa on tärkeitä aikatauluja aloitukseen liittyen. Luokkatilat voit tarkistaa ala-aulan tiedotteesta.

Torstai 10.8.23 koulu alkaa:

LUKIO

Abiturientit

klo 7.30–8.30 abien aamiainen Breikissä yhdessä ryhmänohjaajien ja opettajien kanssa

klo 8.30–9.30 abien ryhmänohjaustunti ja lokeroiden jakaminen

klo 9.40 alkaen oppitunnit lukujärjestyksen mukaisesti

Lukion 1. ja 2. vuosikurssit

klo 9.30 ykköset kokoontuvat koulun sisäpihalle, jossa tutorit ja RO:t vastaanottamassa. Kakkoset menevät suoraan ro-luokkiin. Infoa, ryhmäytystä ja lokeroiden jakoa RO:n johdolla. Koulupäivä päättyy klo 13.00.

PERUSKOULU

7.-luokkalaiset

Klo 10.00 koulun uudet seiskaluokkalaiset kokoontuvat ala-aulaan, josta tukioppilaat ja luokanvalvojat ohjaavat heidät saliin. Lyhyen salitilaisuuden jälkeen siirrytään kotiluokkiin, joissa on toimintaa luokanvalvojan ja tukioppilaiden johdolla. Koulupäivä päättyy klo 13.00.

8.- ja 9.-luokkalaiset

Klo 10.30 kasit ja ysit kokoontuvat omissa kotiluokissaan LV:n johdolla, mm. infoa, ryhmäytystä ja lokeroiden jakoa klo 13.00 saakka.

Perjantai 11.8.23

LUKIO

Lukion 1. vuosikurssi: ryhmäytystä klo 8.15–9.30, sen jälkeen oppitunnit lukujärjestyksen mukaisesti.

Lukion 2. ja 3. vuosikurssilla on oppitunnit lukujärjestyksen mukaisesti, ellei opettaja muuta ilmoita.

PERUSKOULU

7. luokat: koulupäivä luokanvalvojan johdolla klo 8.15–12.15. Päivän aikana järjestetään mm. erilaisia ryhmäytystuokioita ja jaetaan lokerot.

8. ja 9. luokat: koulupäivä lukujärjestyksen mukaisesti.

Lämpimästi tervetuloa aloittamaan uutta kouluvuotta!

T: Ogelin henkilöstö