EtusivuTutustu kouluummeUutisetKoulun juhlatTunnelmallinen ja riemukas joulujuhla saatteli lomalle
22.12.2022

Tunnelmallinen ja riemukas joulujuhla saatteli lomalle

Syyslukukausi 2022 tuli tänään päätökseensä. Tunnelmallinen ja ilontäyteinen koko koulun yhteinen joulujuhla saattoi Ogelin väen joululomalle.

Juhla oli musiikin- ja esitystentäyteinen. Kuulimme 8C:n Last Christmas -esityksen sekä 9C:n herkän Taivas sylissäni -kappaleen. Lisäksi orkesteri soitti musiikinopettaja Joonas Tuomisen johdolla kappaleet Sleigh Ride ja March of the Three Kings. Yhteislauluna salissa raikasi No onkos tullut kesä lukion opiskelijoiden säestämänä. Joulunriemua juhlaan toi 7E-luokan yleisön mukaansatemmannut taitouintiesitys ja vauhdikas opettajien tanssiesitys. Lukion runokuoro viihdytti Joulukuusi vai ei joulukuusta? -hakukonerunousesityksellä.

Rehtori Mirva Lindström ja vararehtori Altti Pikkarainen kuvasivat loppusanoissaan joulun olevan yhdessäolon aikaa, jolloin arkihuolet on aika unohtaa. Rehtoreiden sanoin nyt on aika rauhan ja levon.

Oulunkylän yhteiskoulun väki toivottaa kaikille rauhaisaa ja tunnelmallista joulua ja onnea vuodelle 2023!