EtusivuTutustu kouluummeUutisetKansainvälisyysOnnittelut saksan kielidiplomin suorittajille!
05.10.2021

Onnittelut saksan kielidiplomin suorittajille!

Saksan DSD I:n (Deutsches Sprachdiplom I) suorittaneet saivat todistuksensa koululla järjestetyssä tilaisuudessa 4.10.21. Suurlähettiläs Konrad Arz von Straussenburg ja saksan kielen aineneuvoja Milena Rehn onnittelivat diplomin suorittajia videotervehdyksellä, joka katsottiin tilaisuuden aluksi. Sen jälkeen nautittiin maittavat kakkukahvit opiskelijaravintolassamme. DSD on kansainvälinen kielitutkinto, jonka avulla voi osoittaa saksan taitonsa kaikkialla maailmassa. Lämpimät onnittelut upeille saksan taitajille, jotka pandemiasta ja osittaisesta etäopetuksesta huolimatta venyivät loistaviin suorituksiin. Herzlichen Glückwunsch!