EtusivuTutustu kouluummeUutisetKestävä tulevaisuusPeruskoulu siisti torstaina lähiympäristöä
04.06.2021

Peruskoulu siisti torstaina lähiympäristöä

Lukuvuoden viimeisen viikon torstaina peruskoulumme vastasi YIT:n haastamaan 100 hyvää tekoa -kampanjaan. Tapahtuma oli koulumme vanhempainyhdistys WANDY ry:n kehittämä.

Oppilaat kävivät tuumasta toimeen ja suuntasivat koulumme lähiympäristöön roskasäkkien ja pihtien kera. Tunnelma oli iloinen, ja oli hienoa päästä vaikuttamaan ympäristömme siisteyteen. Roskia tulikin kerättyä jätesäkki kaupalla.

Lisäksi koulumme pihalle istutettiin kukkia. Jokainen luokka kävi omalla vuorollaan istuttamassa siemeniä piristämään koulun pihaa. Istutukset symboloivat uutta alkua: syksyllä kouluun palatessamme pihalla odottaa toivottavasti kaunis kukkapelto toivottamassa meidät tervetulleiksi.

Kiitokset YIT ja WANDY ry, että saimme olla mukana tässä tärkeässä kampanjassa!