EtusivuTutustu kouluummeUutisetÄidinkieli ja kirjallisuusO`Times ilmestyi virkistämään alkavaa kevättalvea
04.03.2021

O`Times ilmestyi virkistämään alkavaa kevättalvea

Lukiolaistemme lehti O`Times on luettavissa tämän jutun lopusta löytyvän linkin kautta.

Maaliskuun numero on monipuolinen paketti, jossa on juttuja esimerkiksi astrologiasta, Avengers-elokuvista, radikalisoitumisesta netissä ja koronarokotteesta sekä uudesta opiskelijakunnan hallituksesta. Syksyllä taloon tullutta uutta musamaikkaa Joonas Tuomista haastatellaan, ja yli 20 vuotta meillä opettaneelta biologin opelta Petteri Wellingiltä kysytään horoskooppimerkkiä. Lehdestä löytyy myös lukijoiden toiveesta Amos Finellin itsneäisyysjuhlassa pitämä puhe. Lehden kuvituksessa on tällä kertaa mukana koulumme opettajien lavastettuja teinikuvia, jotka otettiin vuonna 2014 koulun 90-vuotisjuhlakirjaan.

Lehteä oli tekemässä noin 20 opiskelijan toimitus sekä muutama vieraileva kirjoittaja. Toimituksella on nyt myös uudistunut sometiimi, joka miettii lehden näkyvyyttä Instagrammissa.

Lehteämme voi seurata instassa käyttäjänimellä otimes_oyk. Instatilille pääsee myös seuraavan QR-koodin kautta.

Lehteä pääset lukemaan seuraavasta linkistä: