EtusivuTutustu kouluummeUutisetEtäopetusKuvataiteen lukiodiplominäyttely avautui
25.01.2021

Kuvataiteen lukiodiplominäyttely avautui

Lukuvuoden 2020-2021 kuvataiteen lukiodiplominäyttely on avautunut koulumme ruokalassa. Sen seinillä on nähtävillä 12 diplomikurssin suorittaneen opiskelijan teokset.

”Oli hienoa, miten tästä kamalasta ajasta huolimatta opiskelijat jaksoivat. Olivat urheita”, opiskelijoita ohjannut kuvataideopettaja Arja Holma tiivisti tunnelmat näyttelyn ripustuksen jälkeen.

Kuvataiteen lukiodiplomiprojektissa opiskelijat valitsivat teoksensa aiheen kuudesta eri vaihtoehdosta, joita olivat esimerkiksi ”tulevaisuuden yhteiset tilat”, ”puu” ja ”ihmeellinen raha”. Aiheet on nähtävillä opetushallituksen sivuilla.

Näyttelyssä on teoksia opiskelijoilta Satya Gomez, Iiris Kalajoki, Milda Kyllönen, Lotta Lehesvirta, Meeri Nieminen, Esa Partanen, Ella Patrakka, Milja Rantanen, Nicole Salo, Emmariina Valkama, Maria Virtanen ja Viivi Walker. Onnittelut hienosta suorituksesta!