EtusivuTutustu kouluummeUutisetEtäopetusOgeli toivottaa rauhaisaa joulua
22.12.2020

Ogeli toivottaa rauhaisaa joulua

Kouluyhteisömme siirtyi joululomalle tiistain joulujuhlan jälkeen sekä poikkeuksellisen vuoden lopuksi.

Toivotamme kaikille rauhaisaa ja rentouttavaa joulun aikaa!

Joulujuhlaa vietettiin tänä vuonna etäyhteyden välityksellä ennakolta videoitujen esitysten myötä.

Juhlan juontajina toimivat Kia Kärkkäinen ja Minerva Mikola 7C-luokalta. 8. ja 9. -luokkien lauluryhmä esitti Maa on niin kaunis -virren, 8C:n musiikkiluokka puolestaan Jouluyö, juhlayön.

8C:n Roosa Karhunen esitti trumpetilla joululaulupotpurin, Ifeoma Obi tulkitsi tutun Arkihuolesi kaikki heitä. Seiskojen liikuntaluokka oli tuottanut mahtavan urheiluhenkisen hupailuvideon.

Puheessaan rehtori Mirva Lindström nosti yhdeksi kauneimmista jouluun liittyvistä lapsuusmuistoistaan Tuikkikaa, oi joulun tähtöset -kappaleen, jota hän tapaili pianolla.

”Vaikka nyt monen suunnitelmat ovat erilaisia kuin mihin on tottunut, olen aivan varma, että joulun ajasta tulee rauhaisa ja hyvä.  Ja että siitä syntyy kauniita muistoja”, Lindström lausui kouluyhteisölle.

Rehtori kiitti yhteisöä erinomaisesti sujuneesta yhteistyöstä ja uurastuksesta poikkeuksellisena vuonna.

”Toivotan kaikille mitä lämpimintä, rauhallisinta, hyvinvoivinta joululomaa ja oikein paljon onnea alkavalle vuodelle 2021!”

Koulutyö jatkuu loman jälkeen työjärjestyksen ja annettujen ohjeiden mukaan torstaina 7. tammikuuta. Ja muistutuksena: lauantai 9.1. on koulupäivä, jolloin noudatetaan keskiviikon lukujärjestystä klo 9.40-13.