EtusivuTutustu kouluummeUutisetEtäopetusRentouttavaa ja turvallista syyslomaa!
09.10.2020

Rentouttavaa ja turvallista syyslomaa!

Toivotamme kaikille koulumme oppilaille, opiskelijoille ja henkilökunnalle rentouttavaa ja turvallista syyslomaa 12.-16.10.

”Meidän on edelleen mahdotonta ennustaa epidemiatilanteen kehittymistä tulevien viikkojen ja kuukausien aikana. Tilanteiden muuttuessa joudumme tekemään järjestelyjä myös nopealla aikataululla. Pääasiallinen viestintäkanavamme on Wilma”, rehtori Mirva Lindström muistuttaa.

”Pyrimme jatkossakin kaikin keinoin turvaamaan kaikille nuorillemme hyvän oppimis- ja kasvuympäristön myös poikkeuksellisten järjestelyiden aikana. Kiitokset kaikille oppilaille ja opiskelijoille, huoltajille ja koko henkilökunnalle ensimmäisen jakson hyvästä yhteistyöstä ja hyvinvoivaa syksyn jatkoa kaikille!”

Koulutyö jatkuu maanantaina 19.10. työjärjestyksen mukaisesti. Syysiloa!