EtusivuTutustu kouluummeUutisetLukioKevätjuhlaa vietetään etätilaisuutena
20.05.2020

Kevätjuhlaa vietetään etätilaisuutena

Vietämme koko koulun kevätjuhlaa etätilaisuutena Teamsin välityksellä lauantaina 30.5.2020 klo 10.00 alkaen. Tilaisuus kestää noin 45 minuuttia. Oppilaille, opiskelijoille, huoltajille ja henkilökunnalle lähetetään linkki tilaisuuteen Wilmassa. Etätilaisuus korvaa sekä yläkoulun että lukion perinteiset kevään päättäjäisjuhlat. Koulunsa päättävät ja valmistuvat voivat lähettää linkin edelleen lähiomaisilleen. Tarkempi ohjeistus lähetetään Wilmassa.

Lisäksi samana päivänä peruskoululaisilla on todistustenjakotilaisuus omassa kotiluokassa luokanvalvojan kanssa klo 8.15 alkaen porrastetusti. Tarkempi aikataulu ja järjestelyt ilmoitetaan myöhemmin Wilmassa.

Pyrimme järjestämään myös perinteisen lakkiaisjuhlan lähitilaisuutena mahdollisten viranomaisrajoitusten puitteissa 29.8.2020.

Etänä pidettävän kevätjuhlan ohjelmassa on musiikkia ja lyhyitä puheita ja uudet ylioppilaat lakitetaan.

Sydämellisesti tervetuloa juhlimaan etänä! Jo tutun sananparren sanoin: vaikka joudumme pitämään fyysistä etäisyyttä, panostakaamme henkiseen läheisyyteen sitäkin enemmän!