EtusivuTutustu kouluummeUutisetLukioAurinko paistoi lukion ykkösille
06.09.2019

Aurinko paistoi lukion ykkösille

Lukion ykkösillä oli tänään hieman erilainen päivä. Aamulla suunnattiin luokkien sijaan Velskolaan luonnon keskelle. Pelättyä sadetta ei tullut juuri lainkaan ja päivä kuluikin suurelta osin aurinkoisella nurmella kisaillen. Tutorit olivat vastuussa päivän vauhdikkaasta ohjelmasta. Mukana matkassa oli myös ryhmänohjaajia ja oppilashuoltoryhmää.

Päivä oli ykkösten mielestä yleistunnelmaltaan mahtava. Erityisesti ryhmien väliset kilpailut olivat hauskoja. Eniten naurua kirvoitti tehtävä, jossa opiskelijoiden piti etsiä mahdollisimman nopeasti esimerkiksi märkä sukka ja alueelle etukäteen piiloutuneet tutorit Jussi ja Taavi.

Mukana matkassa oli myös ryhmänohjaajia ja oppilashuoltoryhmää. Oppilashuoltoryhmä veti myös pienen pajan, jossa tutustuttiin erilaisten tapausesimerkkien avulla oppilashuoltoryhmän jäsenten tehtäviin (kuten kuraattori ja koulupsykologi).