EtusivuTutustu kouluummeUutisetYläkouluUudet seiskaluokkalaiset ryhmäytyivät
09.08.2019

Uudet seiskaluokkalaiset ryhmäytyivät

Perjantaina 9.8. 173 uutta seiskaluokkalaista tutustui toisiinsa ja omiin luokanvalvojiin erilaisten ryhmäytysleikkien avulla.

Koulupäivää oli vetämässä Mannerheimin lastensuojeluliiton Niina ja Leena, Oulunkylän nuorisotalon nuorisotyöntekijät Mikko ja Emilia, seurakunnan nuorisotyönohjaaja Joel sekä koulun kuraattorit Liisa ja Marianne.

Hyvin käynnistynyt ryhmäytyminen jatkuu koululle koko lukuvuoden. Syksyllä menemme mm. Velskolan kurssikeskukseen kaikkien seiskaluokkien kanssa ja Kumpulan maauimalaan lukiolaisten kanssa. Jatkamme koulutyön arjessa turvallisen oppimisympäristön luomista, työrauhan takaamista sekä hyvinvointia.

Lämpimästi tervetuloa Oulunkylän yhteiskouluun kaikki uudet ja vanhat oppilaat ja opiskelijat!

Terveisin OYK:n henkilökunta ja alueen verkoston väki