EtusivuTutustu kouluummeUutisetYläkouluYläkoulun Erasmus-projektin oppilaat valittu – ensimmäinen ryhmä suuntaa Ateenaan
22.11.2018

Koulumme kahdeksasluokkalaisia oppilaita kansainvälisesti liikuttava Erasmus-projekti Augmented Age of Inventions and Discoveries on starttaamassa käyntiin!

Projektiin osallistuvat 25 oppilasta on valittu, yhteisiä ennakkotehtäviä on tehty ja oppilaista viisi ensimmäistä matkaa kahden opettajan seurassa ensi viikon ajaksi Ateenan projektikoulumme 1st Gymnasium Kamateroun vieraaksi.

Luvassa on merenkäynnillisiä museoelämyksiä, pelillistettyä oppimista, retkiä ja paljon uusia kansainvälisiä ystävyyksiä. We will keep you posted!