EtusivuTutustu kouluummeUutisetYläkoulu8.-luokkalaiset menestyivät valtakunnallisessa Yritys Hyvä -kilpailussa
13.04.2016

8.-luokkalaiset menestyivät valtakunnallisessa Yritys Hyvä -kilpailussa

8C-luokan oppilaat Joonatan Vuorinen, Okko Saastamoinen ja Oliver Vitali osallistuivat Yritys Hyvä 2016 -kilpailuun musiikkivideollaan Naks naks naks ja voittivat sillä yläkoulun ryhmätyösarjan. Yritys Hyvä on lapsille ja nuorille suunnattu kilpailu, jonka tarkoituksena on innostaa yritteliäisyyteen ja yrittämiseen. Tänä vuonna loppukilpailuun lähetettiin yhteensä 654 työtä, joista 27 palkittiin rahastipendein.

Joonatan, Okko ja Oliver esittelivät työtään Sokos Hotelli Presidentissä järjestetyssä kilpailun lopputapahtumassa, joka huipentui palkintojenjakoon. Pojat tekivät palkittua työtään äidinkielen ja kirjallisuuden oppituntien lisäksi myös vapaa-ajalla.

Katso poikien musavideo oheisen linkin takaa: Naks naks naks -musiikkivideo