EtusivuTutustu kouluummeUutisetYläkoulu8. luokan kuvataiteen maalausnäyttely Oulunkylän kirjastossa
31.03.2016

8. luokan kuvataiteen maalausnäyttely Oulunkylän kirjastossa

Ogelin valinnaisen kuvataiteen syksyn piirustus- ja maalausryhmäläisten näyttely Sibelius 150 – säveltäjä seikkailee taiteen maailmassa on nähtävillä Oulunkylän kirjastossa 1.-16.4.

Kuvisopiskelijat valitsivat mieleisensä kuuluisan maalauksen, johon he yhdistivät usein hulvattomasti kansallissäveltäjämme tämän 150-vuotisjuhlan kunniaksi.

Mukana on teoksia kuviksen opiskelijoilta Onerva Järvenpää, Kerttu Vainiomäki, Pirita Pättikangas, Tuuli Tukonen, Anna Ketola, Alma Helevä, Katarina Ponkilainen, Nea Huttunen, Elli Sauramäki, Michelle Kuusiluoma, Iida-Sofia Sytelä ja Alma Mussaari.

Esimerkkitöiden tekijät ovat Onerva Järvenpää 8c (yllä, yksityiskohta sekä näyttelyjuliste) sekä Alma Mussaari 8B (alla, yksityiskohta).

Tunnistatko lähtökohtina olleet teokset?

oyksibeliusnayttelyalmamussaarinetti
_MG_7077_MG_7080_MG_7081