EtusivuTutustu kouluummeUutisetLukioUusi rehtori Mirva Lindström tervehtii – Hannele Nevalainen kiittää
07.01.2016

Uusi rehtori Mirva Lindström tervehtii – Hannele Nevalainen kiittää

Uusi rehtori tervehtii

Olen toiminut aikaisemmin opettajana ja rehtorina helsinkiläisessä yhteiskoulussa. Myös vanha kouluni oli yksityisellä hallintomallilla toimiva yläkoulu ja lukio, joten tunnen Oulunkylän yhteiskoulun hallintomallin ja olenkin jo nyt, puolentoista kuukauden tutustumisen jälkeen, kotiutunut tänne hyvin.

Olen viettänyt lapsuuteni Pohjois-Karjalassa, josta tieni toi lukion jälkeen Helsingin yliopistoon historian ja valtiotieteiden opintojen pariin 1990-luvun puolivälissä. Viihdyn erinomaisen hyvin Helsingissä ja työssäni nuorten kanssa – Oulunkylän yhteiskoulu vaikuttaa innostavalta ja ilmapiiriltään erittäin hyvältä työyhteisöltä. Odotankin ilolla hyvää yhteistyötä nuorten, huoltajien ja koulun henkilökunnan sekä kaikkien yhteistyökumppaneiden kanssa täällä Ogelissa!

Onnea ja menestystä tulevalle vuodelle toivotellen,

Mirva Lindström

Hannele Nevalainen kiittää

Vuosi vaihtuu ja virallinen eläkeaikani alkaa 1.1.2016. Työrupeamani Oulunkylän yhteiskoulussa kesti vain 41 vuotta, mutta on ollut sitäkin antoisampi.

Kiitän kaikkia teitä koulun toiminnassa mukana olleita hallintoon, opetukseen ja muuhun päivittäistyöskentelyyn osallistuneita henkilöitä, oppilaita, opiskelijoita, huoltajia sekä koulun sidosryhmiä.

Kiitollisena jätän tämän laajan työkentän ja työyhteisön, jossa on ollut ilo työskennellä ja seurata nuorten kehittymistä.

Toivotan teille kaikille onnea ja menestystä uuteen vuoteen ja uudelle rehtorille, Mirva Lindströmille, iloa tuleviin työvuosiin Oulunkylän yhteiskoulussa!

Kiitos!

Hannele Nevalainen