EtusivuTutustu kouluummeUutisetLukioKuubalaisrytmit juhlistivat rehtoriamme
01.12.2015

Kuubalaisrytmit juhlistivat rehtoriamme

OYK:n joulukuu alkoi lämpimästi keikuttavien lattarirytmien tahdissa, kun Kuubasta vierailulla oleva kymmenen soittajan Orquesta Cumbre pistäytyi ilahduttamassa koulumme tiistai-iltapäivää.

Juhlasalin konsertti oli samalla yllätys rehtorillemme Hannele Nevalaiselle, joka jää vuodenvaihteessa eläkkeelle 41 vuoden palveluksen jälkeen.

Opiskelijakunnan ja oppilaskunnan edustajat kukittivat rehtorin konsertin aluksi lei-vitjoin.

Toisena numerona kuultiin Unohtumaton ilta -kappale, jonka yhtye omisti ja esitti rehtorille – suomeksi!

Lopussa lavan valtasivat kuubalaisten kanssa musiikinopettajat Juha Sippu ja Mikko Hyttinen sekä rehtorin tanssiin lavalla johdattanut 7B:n ja oppilaskunnan hallituksen Erik Virranniemi.