EtusivuTutustu kouluummeUutisetLukioOltiinks mekin sellasii? -musikaali on täällä!
24.10.2014

Oltiinks mekin sellasii? -musikaali on täällä!

Yksi OYK:n 90-vuotisjuhlavuoden suursatsauksia on opiskelijoiden musikaali, Oltiinks mekin sellasii? Musikaali purkaa nuoruutta ja nuoria 90 vuoden aikajänteellä kyläkoulun sotilaspojista taistolaisiin sekä Dingo-faneista aina hiphop- ja selfie-kulttuuriin. Musiikaalin on ohjannut sekä yhdessä opiskelijoiden kanssa käsikirjoittanut äidinkielen opettaja Satu Mäkinen. Musiikin on säveltänyt Juha Kujanpää. Rooleista, musiikista, lavastuksesta, puvustuksesta ja tekniikasta vastaavat koulun opiskelijat. Esitykset maanantaina 10.11. ja keskiviikkona 12.11. klo 19. Liput ovelta, aikuiset 10 €, lapset 5 €. Koulun opiskelijoille ilmaisesitykset Ogelin juhlaviikolla. Hyppää mukaan nuoruuden huumaan!

oltiinksmekinnetti