EtusivuTutustu kouluummeUutisetKoulun juhlatPenkkarit ja vanhojen tanssit hurmasivat
13.02.2023

Penkkarit ja vanhojen tanssit hurmasivat

Viime viikko oli Oulunkylän yhteiskoulussa täynnä juhlahumua. Torstaina abiturientit juhlivat penkkareitaan ja järjestivät koko koululle vauhdikkaan abigaalan. Abit juoksivat saliin keskikäytävää pitkin, ja yleisö sai nauttia karkkisateesta. Gaalan jälkeen riemukkaat abit nousivat lakanoin koristeltuihin rekkoihin, ja pihalle kerääntyneet hyvästelijät huiskuttivat hurjasti abien suunnatessa rekkojen kyydissä kohti keskustaa ja alkavaa lukulomaa.

Perjantaina oli vuorossa vanhojen tanssit. Päivällä lukion toisen vuosikurssin opiskelijat hurmasivat koulun väen useilla upeilla ja menevillä tansseilla. Illalla vuorossa oli kutsuvierasesitys. Sali oli koristeltu kauniisti valoilla. Sekä päivällä että illalla tanssit päättyivät lukiolaisten omaan tanssiin ja takaperinvolttiin.

Kiitos kaikille järjestäjille ja osallistujille! Teitte viikosta ainutlaatuisen.