EtusivuTutustu kouluummeUutisetTapahtumatKesäinen pihakonsertti toteutui poikkeusjärjestelyin
02.06.2021

Kesäinen pihakonsertti toteutui poikkeusjärjestelyin

Peruskoulun musiikkiluokkien perinteinen pihakonsertti toteutui tiistaina 1. kesäkuuta ilahduttavasti erityisjärjestelyin.

Yhden suuren festarihenkisen konsertin sijaan yleisönä olleet luokat seurasivat konserttia koulun pihalla porrastetusti. Näin musiikkiluokat pääsivät esittämään eri biisejä eri yleisöille.

Päivän päätteeksi peruskoulun päättävät 9. luokan musiikkiluokkalaiset esiintyivät koulun pihalla joukolle huoltajia ja perheitä.

Musiikin opettaja Joonas Tuominen kehui konsertin sujuneen hienosti, vaikka rutiininomainen esiintymisharjoittelu on jäänyt päättyvänä lukuvuonna epidemiasta johtuen vähiin.

”Bändit ja lauluyhtyeet osoittivat ammattimaista asennetta”, Tuominen ylistää. ”Oli myös mahtavaa, että peruskoulunsa päättävä 9C sai esittää kevään aikana harjoittelemansa kevätkonserttiohjelman yleisölle.”

Kesäinen sää helli tapahtumaa kuten peruskoulun viimeisen viikon osalta muinakin päivinä.