EtusivuTutustu kouluummeUutisetteatteri”Vain sydämellään näkee hyvin” – näyttis esitti Pikku prinssin
05.06.2024

”Vain sydämellään näkee hyvin” – näyttis esitti Pikku prinssin

Peruskoulun näyttis valmisteli kevään aikana esityksen Antoine de Saint-Exupéryn Pikku prinssistä. Klassikkotarinasta tehtiin luokkahuoneeseen sopiva kirjallisuustuokio. Toukokuun puolivälissä Pikku prinssi esitettiin läheisistä ja tuttavista muodostuneelle yleisölle ja pari päivää myöhemmin vierailtiin Oulunkylän alakoulussa esittämässä tarinaa nelosluokkalaisille. Esitystä kävi katsomassa myös vanhoja näyttisläisiä.

Näyttiksen ydin oli tänä vuonna viisihenkinen mahtava luottoporukka: Alma Punakallio, Nelli Isomäki, Anja Snabb, Maura Nikkonen ja Emili Inciarte Villaverde. Näyttistä ohjasi Satu Mäkinen.

Teksti ja kuva Satu Mäkinen

Kuvassa uusia ja vanhoja näyttisläisiä