EtusivuTutustu kouluummeUutisetKansainvälisyysVieraita tutusta koulusta Pekingistä
22.08.2019

Vieraita tutusta koulusta Pekingistä

Koulumme yhteistyö RDFZ Xishan Schoolin kanssa jatkui tuttuun elokuiseen tapaan pekingiläisoppilaiden perinteisellä vierailulla kouluumme.

RDFZ Xishan School on yksi kansainvälisen SAGE Strategic Alliance of Global Educators -yhteisömme jäsenkouluista.

Tukioppilaiden joukko toimi vieraidemme oppaina kahden päivän ajan. Vierailun aiheena oli tutustuminen uusiin kulttuureihin, tapoihin ja nuoriin.

Kiinan-vieraamme tutustuivat Helsinkiin – esimerkiksi Suomenlinna, aukeava avomeri ja lämpimät leivonnaiset olivat hieno kokemus. Vieraamme osallistuivat myös oppitunneille ja maistelivat suomalaisia herkkuja. Salmiakki oli suuri menestys.

Ryhmä teki valokuvaprojektin aiheista ”oh my goodness”, ”how suprising” ja ”to infinity and beyond”. Aiheista valmistettiin lyhyet esitelmät esityksineen.

Lauloimme ja leikimme, hauskaa oli!

Kiitos Aino, Lilli, Paavo, Isabel, Aava, Hanna ja Riitta.

Teksti ja kuvat: apulaisrehtori Marjo Kurki-Mäkelin