EtusivuTutustu kouluummeUutisetUncategorized166 ysiluokkalaista sai päättötodistuksen kevätjuhlassa
31.05.2019

166 ysiluokkalaista sai päättötodistuksen kevätjuhlassa

Peruskoulun kevätjuhlaa vietettiin perjantaina toukokuun viimeisenä päivänä.

166 yhdeksäsluokkalaista sai juhlassa päättötodistukset, ruusut ja juhlakahvit.

Lämpimät onnittelut peruskoulun suorittaneille oppilaillemme!

Juhlassa kuultiin musiikkia Suvivirrestä Taylor Swiftiin. Mukana oli myös yllätysesityksiä, sillä koulumme pitkäaikainen ”maestro”, musiikinopettaja Juha Sippu, johti koulun orkesteria ja yhtyeitä kevätjuhlassa viimeistä kertaa. Eläkkeelle jäämässä oleva Sippu avustaa kuitenkin vielä ensi syksynä tulevaa musiikin opettajaamme.

”Toivon, että uskallatte tavoitella unelmianne”, rehtori Mirva Lindström lausui yhdeksäsluokkalaisille.

Yhdeksäsluokkalaisen puheen pitänyt Oliver Alaviuhkola tuumasi ysien pärjänneen yhteistyöllä maailmanmestaruuden voittaneiden leijonien tavoin, vaikka mörköä ei ollutkaan mukana.

”Tässä sitä ollaan, peruskoulun viimeisessä kevätjuhlassa. Vaikka ei uskoisi, me olemme kasvaneet tässä matkalla”, Alaviuhkola sanoi.

Lauantaina on luvassa lukion ylioppilasjuhla sekä peruskoululaisten aamun luokkatilaisuus.