EtusivuTutustu kouluummeUutisetYläkouluOppilaita ja opettajia Erasmus-vierailulla Puolassa
23.04.2019

Oppilaita ja opettajia Erasmus-vierailulla Puolassa

Dobre!

Ryhmä koulustamme Erasmus Augmented Age -projektiin osallistuneita oppilaita ja opettajia edusti Puolan Gdanskissa 25.-29.3.

Kuullun mukaan ryhmä nautti mukavasta ohjelmasta sekä isäntäperheiden lämpimästä vieraanvaraisuudesta.

Merenkulkuun liittyvä museotyöskentely ja Metaverse-pelillistäminen olivat tälläkin kertaa matkan ohjelmassa. Kumppanikoulumme X Liceum Ogólnokształcące oli syyskuussa tapahtuneen opettajiemme jobshadowing-työhöntutustumisen kohde.

”Ystävyys syvenee nyt siis entisestään ja jatkoa on takuulla luvassa”, lupailee projektia koulumme puolesta koordinoinut englannin opettaja Elina Herttua.

Seuraavaksi koulussamme odotetaan innolla kaikkien Augmented Age -projektin partnerimaiden edustajistoa, joka saapuu vieraaksemme Ogeliin 6.-10.5. – tuolloin vuorossa on Helsingin projektiviikko.

Tulossa on yhteensä 25 oppilasta sekä opettajia Puolasta, Kreikasta, Hollannista, Espanjasta ja Turkista.

Tervetuloa! Ogeli on valmiina!