EtusivuTutustu kouluummeUutisetLukioLukion hyvinvointikahvila ystävänpäivätunnelmissa
14.02.2019

Lukion hyvinvointikahvila ystävänpäivätunnelmissa

Koulussamme järjestetään hyvinvointikahvilaa lukiolaisille osana yhteisöllistä opiskeluhuoltoa.

Kahvila pidetään kerran jaksossa kokeiden palautusiltapäivänä ja paikalla on tavattavissa opiskeluhuollon henkilökuntaa (psykologi, kuraattori, terveydenhoitaja, opinto-ohjaaja ja erityisopettaja).

Helmikuisena tiistaina lukiolaiset pääsivät rentoutumaan koepalautusten välissä lukusalissa pidetyn kahvilan antimien ääreen. Teemana oli ystävänpäivä.

Onnenpyörässä oli jaossa lukuisia voittoja aina mietelauseista suklaaseen. Arpajaisissa oli mahdollisuus voittaa leffalippuja. Lisäksi lukiolaiset pääsivät askartelemaan itselleen myönteisiä ajatuksia sisältävän ystävänpäiväkortin.

Teksti ja kuvat: Pekka Holopainen