EtusivuTutustu kouluummeUutisetYläkouluKalimera! – kasiluokkalaisia vieraili Ateenassa
30.11.2018

Kalimera! – kasiluokkalaisia vieraili Ateenassa

Viisi koulumme oppilasta ja kaksi opettajaa vieraili Ateenassa 25.11.-1.12. kansainvälisen Erasmus+ Augmented Age of Inventions and Discoveries -projektin merkeissä.

Mukana olivat peruskoulun oppilaat Kiia Sirpoma (8A), Henri Gland (8C), Liina Idänpään-Heikkilä (8D), Malviina Kankaanpää (8F) ja Oona Laitsaari (8G) sekä opettajat Elina Herttua ja Tiina Männynväli.

Projektia koulussamme vetävä englannin ja ruotsin opettaja Herttua lähettää porukan terveiset Ateenasta:

”Kalimera! Erasmus+ Augmented Age -projektin Ateenan matkaryhmämme on nauttinut tällä viikolla täysin siemauksin kreikkalaisesta vieraanvaraisuudesta ja huikeista historiallisista nähtävyyksistä, kuten Akropolis-kukkula ja Epidavros-teatteri. Elo isäntäperheissä on tuonut uusia ihania ystävyyksiä.”

Koulumme kahdeksasluokkalaisia oppilaita kansainvälisesti liikuttavan Erasmus-projektin seuraava etappi on maaliskuussa Gdansk, johon lähtee uusi oppilasryhmä. Yhteensä koulustamme matkaa maailmalle projektin eri vaiheissa 25 oppilasta.