EtusivuTutustu kouluummeUutisetYläkouluPeruskoululaiset päättivät lukukauden Suvivirteen
01.06.2018

Peruskoululaiset päättivät lukukauden Suvivirteen

OYK:n peruskoululaisten lukukausi huipentui tänään perjantaina musiikintäyteiseen kevätjuhlaan. Juhlan tähtiä olivat 168 yhdeksäsluokkalaista, jotka saivat peruskoulun päättötodistuksen ja ruusun rehtorin ja luokanvalvojan jakamina. ”Te olette ensimmäinen ikäluokka, jonka kasvua olen seurannut 7. luokasta saakka”, summasi rehtori Mirva Lindström tähänastista taivaltaan Ogelissa.

9.-luokkalainen Ansa Kurola otti kantaa nuorten kokemiin paineisiin ja tulevaisuuden aiheuttamaan ahdistukseen. ”Mikä susta tulee isona on ehkä hirvein kysymys, jonka meille yhdeksäsluokkalaisille voi esittää”, analysoi Ansa puheessaan.

Juhlassa nähtiin myös videotervehdyksiä 9E:n ja 9D:n leirikouluista sekä 9C:n yhteisesityksenä Ultra Bran kappale Tyttöjen välisestä ystävyydestä. OYK:n lukukausi viimeistellään huomenna lauantaina ylioppilasjuhlalla.

rehtori_pieni puhe_pieniseiskat_pieniysit2_pieni