EtusivuTutustu kouluummeUutisetLukioJoulujuhla johdatti lomalle – OYK toivottaa rentouttavaa joulun aikaa
22.12.2017

Joulujuhla johdatti lomalle – OYK toivottaa rentouttavaa joulun aikaa

Koko koulun joulujuhla päätti syyslukukauden perjantaina. Koulutyö jatkuu reilun kahden viikon päästä maanantaina 8.1. normaalin työjärjestyksen mukaan.

Musiikkipainotteisessa juhlassa kuultiin kappaleita koulun orkesterin ja kuoron sekä 9C:n ja lukion lauluyhtyeiden esittäminä. Niiden lomassa koettiin liikuntaluokka 7E:n hulvaton uima-aiheinen esitys sekä opettajien Hair-musikaalikatkelma. Juontajina toimivat 8G-luokan Oliver Alaviuhkola ja Väinö Törmikoski.

”Teidän kanssanne on suuri ilo viettää arkea ja juhlaa, olette upeaa joukkoa”, rehtori Mirva Lindström puhui kouluyhteisölle ja kannusti lomalla myös laiskotteluun.

OYK:n väki toivottaa kaikille rentouttavaa joulun aikaa!

_MG_9737 _MG_9760 _MG_9768 _MG_9789 _MG_9808 _MG_9834 _MG_9861