EtusivuTutustu kouluummeUutisetLukioOYK:sta valmistui 115 ylioppilasta, onnittelut!
03.06.2017

OYK:sta valmistui 115 ylioppilasta, onnittelut!

Lukuvuosi päättyi lauantaina ylioppilasjuhlaan. Valkolakin sai tänä keväänä 115 ylioppilasta.

Sydämelliset onnittelut kaikille valmistuneille sekä muille lukuvuoden päätökseen saaneille!

Opettajista puhui ryhmänohjaaja Petteri Welling, ylioppilaan puheen piti Rosa Kaimio.

”Saamme tänään viettää huoletonta päivää, kiitos uurastuksemme”, Kaimio sanoi ja muistutti toisaalta opiskelun etuoikeudesta ja sitkeyttä vaativista ”paniikkihetkistä”.

”Olen oppinut kaikkein eniten virheistä”, hän jatkoi. ”Arvosanat eivät kerro arvoamme ihmisinä”, hän muistutti viisaasti.

Lauantaina paljastettiin myös OYK:n pitkäaikaisen luottamushenkilön Ilpo Havumäen muotokuva. Sen maalasi kuvataiteilija Topi Ruotsalainen, joka on vastannut myös edellisen rehtorin Hannele Nevalaisen muotokuvasta.

Havumäki tuli koulumme johtokunnan jäseneksi vuonna 1993 ja toimi vuodesta 1997 kuluvan vuoden alkuun OYK:n kannatusyhdistyksen hallituksen puheenjohtajana sekä johtokunnan puheenjohtajana.

lakkiais3 lakkiais4 lakkiais6 lakkiais7 lakkiais8
lakkiais2lakkkiais13lakkiais15lakkiais16lakkkias14lakkiais9 lakkiais10 lakkiais11 lakkiais12