EtusivuLukioOpiskelijakortti

Opiskelijakortti

Oulunkylän yhteiskoulun lukion digitaalinen opiskelijakortti

Oulunkylän yhteiskoulun lukion opiskelijana olet oikeutettu maksuttomaan digitaaliseen Slice-opiskelijakorttiin. Kortti toimii virallisena todistuksena opiskeluistasi Oulunkylän yhteiskoulun lukiossa.

Opiskelijakortti oikeuttaa VR:n ja Matkahuollon etuihin sekä tuhansiin muihin Slice-opiskelijaetuihin halki Suomen. Siksi se kannattaakin ottaa heti opintojen alussa käyttöön.

Slice-opiskelijakortin käyttöönotto:

Luvan antaminen: Käy antamassa lupa Slicelle digitaalisen opiskelijakortin toimittamista varten Wilmassa. Lupa tietojen siirtoon löytyy kohdasta Lomakkeet > Slice-opiskelijakortti. Tietosi siirtyvät Slicelle puolessa tunnissa. HUOM! Kirjoita ruutuun sama sähköpostiosoite, jonka olet ilmoittanut Wilmaan.

Valokuvan lataaminen: Mikäli olet käynyt jo koulukuvassa, kuvaa ei tarvita ja voit siirtyä seuraavaan kohtaan. Mikäli et ole käynyt koulukuvassa, voit ladata valokuvan opiskelijakorttiasi varten osoitteessa: slice.fi/upload/oyk.

Kortin aktivointi: Ladattuasi valokuvan, seuraa sähköpostiisi saapuvia ohjeita opiskelijakortin aktivointia varten. Mikäli viestiä ei vuorokauden sisällä kuulu, tarkista roskapostikansiosi ja ota tarvittaessa yhteyttä info@slice.fi. Lataa Slice.fi-sovellus sovelluskaupastasi ja kirjaudu sisään sähköpostiin saamillasi tunnuksilla.

Kortti on nyt valmis – hyödynnä opiskelijaetusi ja ota ilo irti opiskeluistasi!

Opiskelijakortin vaihtaminen uuteen puhelimeen:

Mikäli vaihdat puhelinta, voit resetoida tunnuksesi osoitteessa slice.fi/resetoi. Syötä lomakkeeseen Slicelle ilmoittamasi sähköpostiosoite. Saat hetken kuluttua sähköpostiisi linkin, jota klikkaamalla saat hetken kuluttua sähköpostiisi uudet sovelluksen aktivointikoodit.

Lisätiedot: slice.fi