EtusivuTutustu kouluummeUutisetYläkouluPekingiläisvieraat värittivät koulun alkua
24.08.2017

Pekingiläisvieraat värittivät koulun alkua

Pekingiläisen RDFZ Xishan Schoolin oppilaat vierailivat koulussamme 16.-17.8. Strategic Alliance of Global Educators -yhteistyön merkeissä.  Oppilaita oli 25 ja heidän kanssaan matkusti kaksi opettajaa. Tutustuminen Oulunkylän yhteiskouluun oli osa laajempaa pohjoismaihin suuntautuvaa kiertomatkaa.

14 yhdeksännen luokan tukioppilasta tutustutti vieraita käsityön ja kotitalouden taitoihin. Vieraat ja oppaat kiersivät yhdessä myös kaupunkisuunnistuksen merkeissä. Suomenlinna, meri ja picnic kruunasivat lopuksi yhdessäolon.

Øregård Gymnasium Kööpenhaminassa, Sage-koulu myös, on vierailijoiden viimeinen tutustumiskohde. Tämän jälkeen he palaavat takaisin Suomeen ja kotimatka voi alkaa.

Kiitos tukioppilaat onnistuneista vierailupäivistä!