EtusivuTutustu kouluummeUutisetLukioOYK:n kuntavaalipaneeli keräsi ehdokkaita kansanedustajia myöten
29.03.2017

OYK:n kuntavaalipaneeli keräsi ehdokkaita kansanedustajia myöten

Kuntavaalien ennakkoäänestyksen aattona, tiistaina 28.3. OYK:n salissa järjestettiin kuntavaalipaneeli. Ehdokkaita piisasi kaikista pääpuolueista RKP pois lukien.

Lukiolaisten ja ysien tentattavina olivat Eero Heinäluoma (sd), Mai Kivelä (vas), Ozan Yanar (vihr), Miikka Korpiranta (kd), Matias Pajula (kok), Krista Bister (ps), Pazilaiti Simayijiang (feministinen puolue) ja Liina Tiusanen (kesk). Juontajina häärivät lukiomme Maisa Sipiläinen ja Konsta Maikola.

Keskustelua piisasi mm. joukkoliikenteestä, koulutuksesta, energiapolitiikasta ja kaupunkisuunnittelusta.

Koulussamme kevättalvella aloittaneet Farid, Abdul, Milad, Reza ja Saher (kuvassa alla panelistien kanssa) esittivät vieraille myös pari turvapaikanhakijoita koskevaa kysymystä.

Vaalip

vaali2 vaali3 vaali4 vaali5 vaali6 vaali7 vaali8 Vaalipaneeli 17, ahJPG