EtusivuTutustu kouluummeUutisetLukioSyyslukukausi päättyi joulujuhlaan
22.12.2016

Syyslukukausi päättyi joulujuhlaan

OYK:n syyslukukausi päättyi torstaina joulujuhlaan koulun juhlasalissa.

Joulujuhlassa kuultiin muun muassa jouluevankeliumi neljällä kielellä, Enkeli taivaan sekä koulun kuoron rokkaama Jingle Bell Rock. Maestro Juha Sipun johtaman orkesterin joululaulupotpuri sai vetoapua yhdeksännen luokan mediaryhmän vaha-animaatioista.

Ysien lauluyhtye esitti Fleet Foxes -yhtyeen White Winter Hymnalin acapellana, lukion lauluyhtye Whamin haikean hurmaavan Last Christmasin. Sähköisiä joulutervehdyksiä tilaisuuteen saapui mm. Kiinan Fudanista ja Pekingistä, Singaporesta, Australiasta ja Tanskasta koulumme kansainvälisiltä kumppaneilta.

”Tämä on ollut minulle antoisa, iloinen ja työntäyteinen vuosi”, ensimmäisen täyden vuotensa koulumme rehtorina toiminut Mirva Lindström sanoi yhteisölle.

Rehtorin mukaan työtä on piisannut muun muassa syksyllä käyttöön tulleiden uusien opetussuunnitelmien puolesta. Henkilökunnan lisäksi rehtori suuntasi erityiskiitoksensa oppilaille ja opiskelijoille.

”Te teette työtä tulevaisuuden ja meidän kaikkien eteen”, hän painotti.

Koulutyö jatkuu loman jälkeen maanantaina 9.1.2017 työjärjestyksen mukaan.

OYK:n väki toivottaa rentouttavaa ja levollista joulunaikaa!

_mg_2382 _mg_2440 _mg_2487 _mg_2506