EtusivuTutustu kouluummeUutisetLukioNäyttelijä Krista Kosonen kertoi unelmien saavuttamisesta
16.12.2016

Näyttelijä Krista Kosonen kertoi unelmien saavuttamisesta

Näyttelijä Krista Kosonen kävi perjantaina kertomassa peruskoululaisille unelmista ja niiden saavuttamisesta osana Lasten päivän säätiön rahoittamaa koulukampanjaa.

Kosonen korosti, miten tärkeää on pitää kiinni unelmista ja olla kenenkään antamatta lannistaa.

”Kuunnelkaa vain sydäntänne ja pyrkikää unelmianne kohti”, dreamsteriksi nimetty Kosonen kehotti.

Näyttelijä kertoi omasta haastavasta yläasteajastaan ja tuumasi, että yläkouluikä on siitä ihanaa, että aivan kaikki on mahdollista.

”Ei ole mitään normaalia, mihin pitäisi pyrkiä. Ajatus siitä, että on joku muotti, johon pitäisi pyrkiä, on ihan kamala”, hän korosti,

krista2